Vállalati siker az EU Margarétának köszönhetően

Date: 2013 május 20, hétfő Category:

A brit, tisztítószereket gyártó Delphis Eco nyerte a 2012-es EU Ökocímke Kommunikáció Díját a “business to business” kategóriában. A díjjal olyan ökocímkével rendelkező vállalatokat jutalmaztak, akik erőfeszítéseket tettek az EU ökocímke széles körű ismertségének növelése érdekében.

delphis_ecoA Delphis Eco környezetbarát szemléletének és EU Margaréta tanúsítványának népszerűsítése érdekében létrehozott egy kampányt „Green up your Cleaning” címmel, amellyel elsősorban a regionális és országos nagykereskedelmeket, az iskolákat és egyetemeket, a politikai döntéshozókat és az üzleti partnereket célozta meg.

A tanúsítvány hozzásegítette piaci pozíciójának javításához illetve a környezeti vonatkozású előnyök eléréséhez. Az EU Margarétának köszönhetően a vállalat közel 50%-os forgalomnövekedést ért el és népszerűsége is ugrásszerűen megnőtt.

Ma már olyan rangos vállalatokat tudhat ügyfelei között, mint például a Waitrose, a Wimpy, a Sainsbury’s és az Iceland. Mindemellett nemzetközi kereskedelmi kapcsolatokat létesített Franciaországban, Dél-Afrikában, a Közel-Keleten, Hong Kongban és Kelet-Európában is.

Ezzel a példával egy újabb bizonyítékát ismerhettük meg az EU Margarétával járó előnyöknek.

Forrás: Sustainable Procurement Resource Centre