Zöld rendezvények

RTEmagicC_Green_Meeting_Guide_Section_1.jpg Mit jelent a „zöld rendezvény”?

Az elvárt komfort és elegancia szintet nem befolyásolva, a legkisebb káros környezeti hatásokat okozó megoldások alkalmazását a rendezvényen. Proaktív és gondos szervezéssel, „zöld” szemléletű tervezéssel a káros környezeti hatások jelentősen csökkenthetők. Zöld rendezvények lehetnek konferenciák, sportesemények, céges bulik/fogadások, megnyitók, premierek, stb.

A zöld rendezvények erősítik, demonstrálják a házigazda szervezet fenntarthatóság iránti elkötelezettségét és felhívják a vendégek figyelmét a környezetbarát életmódra, lehetőségekre.

Mit kínálunk?

A megrendelő igényeihez és elképzeléseihez maximálisan igazodva munkatársaink gondosan megtervezik a rendezvény környezetbarát megvalósítását. Szükség szerint lehetőség van arra is, hogy külső munkatársként segítsünk cége rendezvényért felelős dolgozóját a rendezvény környezetbarát létrehozásában.

Kiemelt hangsúlyt fordítunk az alábbi témákra:

  • Hulladékgazdálkodás (pl. szelektív hulladékgyűjtés megvalósítása a rendezvényen)
  • Anyaghasználat csökkentése (pl. papír felhasználás)
  • Energiafelhasználás csökkentése (potenciális energia megtakarítási lehetőségek feltérképezése)
  • Fenntartható közlekedési módok igénybevétele (maximálisan figyelembe véve a rendezvény résztvevőinek kényelmes helyszínre jutását)
  • Helyszín kiválasztása
  • Vendéglátás megszervezése
  • Környezetbarát termékek beszerzése (zöld beszerzés! különösen kiemelve a környezetbarát termék védjeggyel, ökocímkével rendelkező termékeket)
  • Kommunikáció, tájékoztatás a rendezvény előtt, alatt és után (a rendezvény résztvevőinek tájékoztatása a „zöld” rendezvényről, bevonásuk, érdeklődésük felkeltése a környezetvédelem, környezetbarát életmód iránt)

Munkatársaink az elkészült és a megrendelő által elfogadott terv megvalósítását, határidőre, a gazdasági keretek maximális figyelembevételével, professzionálisan vitelezik ki.

Miért érdemes zöld rendezvényt szervezni?

Márkaépítési lehetőség - jó hírnév

Kiváló márkaépítési lehetőség, a házigazda jó hírnevét alapozza meg: a környezettudatosság terjedésével ügyfelei, partnerei, vendégei egyre inkább figyelemmel kísérik saját partnereik és azon cégek környezeti teljesítményét melyekkel kapcsolatba kerülnek. Zöld rendezvény szervezésével nem csak a szervezet hírnevét öregbíti, és pozitív benyomást tesz, hanem megfelel az elvárásoknak, és hozzájárul, hogy a széles körben elfogadott gyakorlat is a környezettudatos magatartás, üzletvitel legyen.

Kevesebb kiadás

Költségcsökkentés: olyan egyszerű megoldásokkal, mint a brosúrák, papír prospektusok gondos megtervezése, esetleg elhagyása vagy helyi élelmiszerek beszerzésével költségek takaríthatók meg.

Több környezetbarát termék

Elősegíti a környezetbarát termékek piaci térnyerését: mivel minden terméktől, melyet a rendezvény során beszerzünk, felhasználunk elvárjuk a legjobb környezeti teljesítményt, ezzel erősítjük a környezetbarát termékek piacát, jó példát mutatunk a többi szervezetnek a hasonló rendezvények lebonyolításához.

Környezettudatosabb vendégek

A résztvevők környezettudatosságának növelése: tájékoztató anyagokkal, a helyszín kialakításával, új megoldások, gyakorlatok bemutatásával.

Kevesebb hulladék

Az anyaghasználat és a hulladék mennyiségének csökkentése: gondos tervezéssel, hulladékgazdálkodási program bevezetésével.

Kisebb ökolábnyom

A zöld rendezvények ökológiai lábnyoma kisebb, környezetünket kevésbe terheljük vele.

Rendezvényét a SURVIVE ENVIRO Nonprofit Kft. szakemberei varázsolják „zölddé”.

Referenciáért kattintson ide.

Töltse le tájékoztatónkat: Zöld rendezvényszervezés